سامسونگ گزارش داد: از سال آینده تولیدنوت بوک با سیستم عامل ویندوز را متوقف و فقط کروم بوک تولید می ک

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



سامسونگ گزارش داد: از سال آینده تولیدنوت بوک با سیستم عامل ویندوز را متوقف و فقط کروم بوک تولید می ک

گر بخواهیم گزارشات رسیده از دیجیتایمز را باور کنیم به نظر می رسد سامسونگ دیگر تولید نوت بوک با سیستم عامل ویندوز را کنار گذاشته است.با توجه به منابع خبری در مرکز پخش محصولات سامسونگ در تایوان، این کمپانی از سال آینده دیگر نوت بوک با سیستم عامل ویندور تولید نخواهد کرد.

البته این گزارش بدین معنا نیست که این شرکت کار تولید نوت بوک خود را متوقف کند بلکه اشاره شده که کروم بوک را جایگزین آن می کند.ابن شرکت در حال حاضر فقط یک مدل کروم بوک برای فروش دارد ولی در آینده مدل های متنوع تری وارد بازار رقابت خواهد کرد.

دلیل انتخاب این رویه این بود که شرکت نتوانست به تعداد فروش پیش بینی شده در سال 2013 برای نوت بوک های خود که 17 میلیون بود دست یابد و تنها 12 میلیون فروش داشت. حال این شرکت با توجه به گفته همان منابع خبری هدف فروش خود را در سال 2014 فقط 7 میلیون دستگاه قرار داده است.

این که آیا این حرکت و تولید کروم برای سامسونگ سودمند خواهد بود یا نه، در آینده مشخص می شود.کروم بوک با توجه به تولید کم آن و سهم پایین آن در بازار توانسته نسبت به ویندوز 8 بهتر فروش داشته باشد.این موضوع برای شرکتی مانند سامسونگ دور از ذهن نیست کهدر جانزده و به سمتی حرکت کند که عقل جن نیز به آن نمی رسد.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید